Subscribe:

Instructions

ဤ၀က္ဆုိက္အတြင္း ေရးသားထားေသာ စာေပမ်ားသည္ ေဗဒင္ပညာရပ္ ၊ ဂမၻီရ ပညာရပ္မ်ားကို အေျခခံ၍ ေရးသားထားေသာ စာေပမ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ ကူးယူၿပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္သူမ်ား အေနႏွင့္ စာရဲ့ေအာက္ဆံုး ေနရာမွာဆရာ ဟိန္းတင့္ေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ http://www.heintinzaw.com/ဆိုတာေလး ကိုေတာ႔ ထည့္ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။
Powered By Blogger

Text

AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION

လြယ္ကူစြာရွာေဖြရန္

v

Labels


Blog Archive

အဘမင္းသိခၤ၏ အၾကားအျမင္ရေသာ ပုတီးစိပ္နည္း

တစ္ေန႔သ၌ ကြ်ႏ္ုပ္ထံသို႔ ကြ်ႏ္ုပ္၏တပည့္ ေဗဒင္ဆရာ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ဆိုသူ ေရာက္လာ၏။ ၎ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ေရႊတိဂံုဘုရား ေျမာက္ဘက္မုဒ္တြင္ ေဗဒင္ေဟာသူ ျဖစ္၏။ ဥပုဒ္ေန႔တိုင္း ဆိုင္ပိတ္၏။ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ၎ကို ျမင္လိုက္သည္ႏွင့္ ယေန႔ ဥပုဒ္ေန႔ပါလားဟု သတိရ၏။ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ကြ်ႏ္ုပ္အတြက္ ဒိန္ခ်ဥ္ႏွစ္ခြက္ ၀ယ္လာ ၏။ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ဒိန္ခ်ဥ္ကို လြန္စြာႀကိဳက္ေသာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ေသာက္လိုက္ေလ၏။ ကြ်န္ုပ္က ဒိန္ခ်ဥ္ ေသာက္ၿပီးေသာအခါ၌ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

ဆရာႀကီးကို ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုေမးမယ္။ ပုတီးမ်ားမ်ား စိပ္လာရင္ သူတစ္ပါးရဲ့ စိတ္အႀကံကို သိတယ္ဆိုတာ ဟုတ္ သလားဟု ေမးေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏ္ုပ္က သူတပါးရဲ့ အႀကံကို သိတာတို႔ အၾကားအျမင္ရတာတို႔ ဆိုတာက ပုတီး စိပ္႐ံုနဲ႔ မရဘူးကြ။ သီးသန္႔ ေလ့က်င့္ယူရတယ္။ ေလ့က်င့္တဲ့ နည္းေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိတာေပါ့ကြာ။ အဲဒီထဲ ... ငါ့ရဲ့အႀကိဳက္ဆံုး နည္းတစ္ခုေျပာျပမယ္ဟု ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က အဲဒီနည္း ကို သိခ်င္ပါတယ္ ဆရာႀကီး ေျပာသာျပပါဟု ေျပာေလ၏။

ဒီလို ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ရဲ့။ မ်က္စိဆိုတာ ဦးေႏွာက္ကလာတဲ့ အာ႐ံုေၾကာနဲ႔ ဆက္ေနတာကြ။ ဦးေႏွာက္က အာ႐ံု ေၾကာႏွစ္စံုဟာ မ်က္လံုးနဲ႔ ဆက္ထားတယ္ေပါ့ကြာ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ အာ႐ံုေၾကာဟာ အေၾကာနဲ႔ မတုဘူး။ ဦးေႏွာက္ကေန အတက္ကေလးႏွစ္ခု ထြက္ေနသလိုပဲ။ ၿပီးေတာ့ အေၾကာလို ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေျပာင္းေျပာင္းလဲ မဟုတ္ဘူး။ ဖိုင္ဘာလို မာေနတာကြ။ သူက မ်က္စိေနာက္က ေနရာတစ္စံုနဲ႔ လာၿပီး ဆက္ထားတယ္။

အဲဒီေနရာကို အဂၤလိပ္လို ရက္တီနာ (RETNIA ) လို႔ ေခၚတယ္။ အဲဒီ ရက္တီနာဟာ ဘာနဲ႔ တူလဲဆိုေတာ့ တယ္ လီေဗးရွင္း စကရင္နဲ႔ သိပ္ၿပီး တူတာကြ။ အဲဒီေတာ့ ဦးေႏွာက္က ထြက္လာတဲ့ အာ႐ံုေၾကာႏွစ္ခုဟာ တယ္လီဗီး ရွင္းမွာ အသံုးျပဳတဲ့ အင္တီနာ (ANTENNA) နဲ႔ သိပ္ၿပီးတူေနတာေပါ့ကြာ။ အဲဒီေတာ့ကြာ မ်က္လံုး ေရွ႕တူ႐ူမွာ ရွိတဲ့ အရာကို မ်က္လံုးကေနတဆင့္ မ်က္လံုးေနာက္က စကရင္ျဖစ္တဲ့ ရက္တီနာကို ပို႔တယ္ကြာ။ အဲဒီ ရက္တီနာ ကေနတဆင့္ အင္တီနာနဲ႔ တူတဲ့ အေၾကာမာမာကေလး ႏွစ္ခုကေန ဦးေႏွာက္ကို ပို႔တယ္။ အဲဒီမွာ ျမင္တယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ျဖစ္လာေတာ့တာပဲ။ မင္းပိုၿပီး သေဘာေပါက္လာေအာင္ ငါ့ဆီမွာရွိတဲ့ ပံုေလးတစ္ပံုကို ျပမယ္ဟုဆိုကာ ကြ်ႏိုပ္သည္ ထိုအေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းထားေသာ ပံုေလးတစ္ပံုကို ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ကို ျပလိုက္ေလ၏။



ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ထုိပံုကို ၾကည့္ၿပီးေနာက္ ေတာ္ေတာ္ သဘာ၀ က်တာပဲဟု ေျပာေလ၏။ အဲဒီေတာ့ မင္းနာ လည္ရမွာက မ်က္လံုးရဲ့ တူ႐ူေရွ႕မွာရွိတဲ့ လူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အရာ၀တၳဳကိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ လူက ျမင္တယ္။ မ်က္လံုးက ဘာနဲ႔ တူသလဲဆိုေတာ့ မွန္ဘီလူးနဲ႔ တူတယ္။ အဲဒီ မွႏ္ဘီလူးကေနတဆင့္ ရက္တီနာကို ပို႔တာ။ ရက္တီနာကေန အေနာက္က ဖိုင္ဘာနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ အင္တီနာကေန အျမင္အာ႐ံုေၾကာကေန တစ္ဆင့္ ဦးေႏွာက္ကို ဆက္ၿပီး ပို႔လိုက္တာ။

အဲဒီအခါက်မွ ဦးေႏွာက္က ျမင္တယ္လို႔ ျဖစ္ေတာ့တာပဲေဟ့။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခု ထူးဆန္းတာက မ်က္လံုးေရွ႕ တည့္တည့္မွာ ဘာမွမရွိပဲ စိတ္ကူးတာကို ဦးေႏွာက္မွာ ထင္ျမင္လာတာကေတာ့ မိမိေတြးမိတဲ့ အေတြးတစ္ခု ဟာ ရက္တီနာေပၚမွာ လာၿပီး ထင္တယ္ကြ။ ဘယ္ပံု ဘယ္နည္း ထင္သလဲဆိုေတာ့ ေတြးလိုက္တဲ့ အေတြးပံုစံ အဂၤလိပ္လို ေသာ့ေဖာင့္စ္ ( THROUGH FORMS ) ဒါမွမဟုတ္ရင္ မင္တယ္ပစ္ခ်ာ့စ္ (MENTAL PICTURE) ေတြဟာ ရက္တီနာေပၚမွာ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္အားေတြ ႂကြၿပီး ေပၚလာတယ္ အဲဒီလွ်ပ္စစ္ဓါတ္ေတြ ဟာ အပူေငြ႕အျဖစ္နဲ႔ ေပၚလာတယ္ အဲဒီပံုေတြဟာ လိႈင္းအျဖစ္နဲ႔ ပံုသ႑ာန္ေတြ ေဖာ္ျပၿပီး ဦးေႏွာက္ ဆက္ပို႔ လိုက္တယ္။ ဦးေႏွာက္မွာ ဗစ္႐ႈရာ ( VISUAL CENTRE )လို႔ ေခၚတဲ့ ႐ုပ္ပံုဖမ္းတဲ့ ေနရာေလး တစ္ေနရာရွိ တယ္။

ဒီက လႊတ္လိုက္တဲ့ ႐ုပ္ပံုကို ဟိုက ဖမ္းယူတယ္ေပါ့ကြာ။ စိတ္ကူးေတြ အိပ္မက္ေတြဟာလည္း ဒီနည္းနဲ႔ ဦးေႏွာက္ ႐ုပ္ဖမ္းဌာနမွာ တင္ျပတာကြ။ အဲဒီေတာ့ အ႐ုပ္ကိုပဲ အာ႐ံုျပဳျပဳ အသံကိုပဲ အာ႐ံုျပဳျပဳ သေဘာက အတူတူပဲ။ လူရဲ့ မ်က္လံုးနဲ႔ ဦးေႏွာက္ဟာ အခုျမင္ေတြ႕ရတဲ့ တယ္လီးဗီးရွင္းနဲ႔ သိပ္ၿပီးတူတာပဲ။ အသံကို အာ႐ံုျပဳရင္ အသံၾကားရတယ္။ ႐ုပ္ကို အာ႐ံုျပဳရင္ အ႐ုပ္ျမင္ရတယ္။

အဲဒီမွာ သူတစ္ပါးရဲ့ စိတ္အႀကံကို ကိုယ္က သိခ်င္တာ တို႔ သူတစ္ပါး ေျပာေနတာကို အေ၀းက ၾကားခ်င္တာတို႔ ၊ အေ၀းေရာက္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ဘာျဖစ္ေနသ လဲ ဆိုတာကို ျမင္ခ်င္တာတို႕ဟာ မ်က္လံုးရဲ့ ေရွ႕ပိုင္းကို မသံုးေတာ့ပဲ ရက္တီနာနဲ႔ ဦးေႏွာက္ကို ေလ့က်င့္ယူရ တာ ျဖစ္မယ္ကြ။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ အၾကားအျမင္ကို အေနာက္တိုင္းက ပညာရွင္တစ္ဦးက ဆိုက္ကစ္တယ္လီဗ်ဴး ၀ါး (PHYCHIC TELE-VIEWER) လို႔ေတာင္ သံုးေသးတယ္ကြ။ ဆိုက္ကစ္ဆိုတာ စိတ္နဲ႔ ဆိုင္တာ။ တယ္လီ ဆိုတာ အေ၀းနဲ႔ ဆိုင္တာ။ ဗ်ဴး၀ါးဆိုတာျမင္ေတြ႕တာ။ အေ၀းမွာ ရွိတဲ့ အရာကို စိတ္နဲ႔ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္တဲ့ အတတ္ ေပါ့ကြာဟု ကြ်ႏ္ုပ္က ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

ဒီအထိေတာ့ နားလည္ၿပီ ဆရာႀကီး။ ေနာက္ေျပာမွာေတြကိုေတာ့ ျဖည္းျဖည္းေျပာပါ ဆရာႀကီး။ နား႐ႈပ္ကုန္မွာ ေၾကာက္လို႔ပါဟု ေျပာေလေတာ့၏။

ပထမအဆင့္ကေတာ့ မ်က္စိကို စံုမွိတ္လိုက္ရမွာ။ ၿပီးေတာ့ မ်က္စိထဲမွာ ဘညေပၚလာသလဲ ဆိုတာကို အာ႐ံုစိုက္ၿပီး ၾကည့္ရမွာ။ အဲဒီမွာ ဘာမွ မျမင္ရဘူးဆိုရင္ မ်က္စိကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ မွိတ္ႏိုင္သမွ် ထပ္ၿပီး ေတာ့ မွိတ္ရမယ္။ ကေလးေတြဟာ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၿပီး တိမ္ေတြကို အ႐ုပ္ေဖာ္သလို မ်က္စိကို မွိတ္ထား ၇င္းကေန ပံုေဖာ္ၾကည့္ရမယ္။ အဲဒီလို ပံုေဖာ္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေပၚလာတဲ့ပံုကို ပါးစပ္က ရြတ္ဆိုရမယ္။ ဥပမာ က်ား နဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ တူတာကို က်ားက်ားလို႔ ပံုေဖာ္ရမယ္။ ေမ်ာက္နဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ တူတာကိုလည္း ေမ်ာက္.... ေမ်ာက္ လို႔ ေအာ္ၿပီး ပံုေဖာ္ရမယ္။ ေစာေစာက မပီမသ ေပၚေနတဲ့ က်ား႐ုပ္ဟာလဲ ပီပီသသ က်ား႐ုပ္ေပၚမယ္။ ေစာေစာ က မပီမသ ေမ်ာက္ပံုေပၚေနတဲ့ ႐ုပ္ဟာ ေမ်ာက္႐ုပ္ ပီပီသသ ေပၚလာမယ္။ အဲဒါ ဟာ ေလ့က်င့္ခန္း တစ္ခုပဲေဟ့။

ေလ့က်င့့္ခန္းႏွစ္ကို ေျပာျပမယ္ ။ အဲဒီလို လုပ္လိုက္တဲ့ အခါမွာ ကိုယ္ေဖာ္တဲ့ က်ား႐ုပ္ေပၚၿပီးရင္ မ်က္စိထဲမွာ ရပ္မေနဘူး။ အ႐ုပ္ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး အဖံုဖံု ေပၚလာတတ္တယ္။ အဲဒီအခါမွာ တစ္ကိုယ္လံုးမွာ ရွိတဲ့ အေၾကာေတြ ေလွ်ာ့ပစ္ရမယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ အိပ္ေပ်ာ္သြားလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္မၾကာပဲ ႏိုးလာလိမ့္မယ္။ ႏိုးလာတဲ့ အခါမွာ ရွစ္နာရီၾကာအိပ္ေရး၀ေအာင္ အိပ္ထားတဲ့ လူလို လန္းဆန္းေနရမယ္။ ဒီလို ႏိုးလာတဲ့အခါမွာ အမ်ားသူ ငါေျပာတဲ့ တတိယမ်က္လံုး ဒါမွမဟုတ္ စိတ္မ်က္လံုးကို အသံုးျပဳရေတာ့မယ္။

ဥပမာ ေမာင္ျဖဴကို ေမာင့္ျဖဴစိတ္ကို သိခ်င္ရင္ ေမာင္ျဖဴစိတ္ကို သိခ်င္လိုက္တာလို႔ အာ႐ံုျပဳထားရမယ္။ အာ႐ံုျပဳတဲ့ အခါမွာလဲ ေမာင္ျဖဴကို ေတြ႕ေလ့ေတြ႕ထရွိတဲ့ ေနရာေလးမွာ ေတြ႕တယ္လို႔ စိတ္ထဲမွာ ထင္ျမင္ ေအာင္ အာ႐ံုျပဳရမယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ သူ႔အိမ္မွာ ရွိတဲ့ ခံုမွာ ထိုင္ေနပံု ၊ သူ႕႐ံုးက စားပြဲမွာ ထိုင္ေနပံု ၊ ၿခံေရွ႕မွာ ထိုင္ေနပံုေပါ့။ ေမာင္ျဖဴဟာ စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ကိုင္ေလ့ရွိတယ္ ဆိုရင္လည္း စ်တ္ထဲမွာ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ ကိုင္ထားတတ္တာကို အာ႐ံုျပဳထား။ အဲဒီလို အာ႐ံုျပဳရင္ မင္းက မင္းစိတ္ထဲမွာ ရွိတဲ့ အာ႐ံုေၾကာေတြကို ဒုတိယအႀကိမ္ ထပ္ၿပီး ေလွ်ာ့ထားရမယ္။

အဲဒီမွာ အာ႐ံုျပဳလို႔ မထင္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေမာင္ျဖဴ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုရွိရင္ ထုပ္ၿပီး ၾကည့္ခြင့္ရွိတယ္။ ဓာတ္ပံုကလည္း ႏွစ္အေတာ္ၾကာၾကာက ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုဆို သိပ္မေကာင္းဘူူး။ အခုေလာေလာလတ္လတ္ ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံု ပိုၿပီးေကာင္းတယ္။ အာ႐ံုမွာ သိပ္မဆြဲဘူဆိုရင္ ထပ္ၿပီး အေၾကာေတြ ေလွ်ာ့ရမယ္။ အဲဒီအခါမွာ ေမာင္ျဖဴေျပာလိုက္တဲ့ စကားသံကိို ျဖစ္ေစ ေမာင္ျဖဴ အခုတကယ္ လႈပ္ရွားေနတာကို ျဖစ္ေစ အာ႐ံုထဲမွာ ၾကားလာျမင္လာမယ္။ တစ္ခါေလာက္ ထင္ထင္ရွားရွား ရၿပီဆိုရင္ စိတ္ေအးလက္ေအး ေနလိုက္ေပေတာ့။ မုခ် အၾကားအျမင္ စိတ္ေတြ တစ္ဖက္သားရဲ့ လႈ္ရွားမႈ႕ေတြကို သိရလို႔ စိတ္ဓာတ္ခိုင္ခိုင္မာမာ တင္လိုက္ေပေတာ့။ အျမင္ဓာတ္ အၾကားဓာတ္ေတြကို ေလာမႀကီးပဲ မွန္မွႏ္ဆက္လုပ္သြားရင္ မုခ်ရလာမွာဟု ကြ်ႏ္ုပ္က ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

လြယ္သားပဲ ဆရာႀကီးဟု ေျပာေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏွပ္က..

လြယ္တယ္လို႔ မေျပာပါနဲ။ မခက္ဘူးလို႔ ေျပာပါ။ ငါလဲ ၁၉၇၀ေလာက္တုန္းက ဒါမ်ိဳးေတြ ေလ့က်င့္ဘူးပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက အင္းစိန္မွာ ရွိတဲ့ ငါ့ဦးေလးရဲ့ ေအာင္ေဗာဓိ ဓာတ္ခန္းမွာ ေလ့က်င့္ခဲ့တာပါ။ အေတာ္အတန္ ေပါက္ေပါက္ေျမာက္ေျမာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါ့ရဲ့ ဘ၀က ဆက္ၿပီး အခြင့္အေရး မရေပးေလေတာ့ အသက္ေမြး ၀မ္းေၾကာင္းအလုပ္ေတြနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ ကုန္ခဲ့ရတယ္ေဟ့။ တကယ္လို႔ မင္းတို႔မွာ အခ်ိန္ရွိမယ္ဆိုရင္ လုပ္ၾကည့္ပါ။ မုခ် ေအာင္ျမင္တဲ့ နည္းပါ။ တစ္ခုေတာ့ အႀကံေပးခ်င္တယ္။ အဲဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ အဲဒီ ေလ့က်င့္ခန္းကို ေလ့က်င့္တိုင္း ေလ့က်င့္တိုင္းမွာ မေလ့က်င့္မီ ပုတီးကိုေတာ့ စိပ္ေစခ်င္တယ္ကြာ။ ပုတီးကလည္း အျခားဟာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဓမၼစၾကာမွာပါတဲ...

စကၡံဳ ဥဒပါဒိ။
ဉာဏံ ဥဒပါဒိ။
၀ိဇၨာ ဥဒပါဒိ။
အာေလာေကာ ဥဒပါဒိ။

ဒီငါးလံုးကို ပုတီးကိုးပါတ္ စိတ္ရမယ္ကြာ။ ဟုတ္ ၊ မဟုတ္ မင္းအရင္ လက္ေတြ႕ စမ္းၾကည့္ေစခ်င္တယ္။ စမ္းၾကည့္ၿပီးရင္ မင္းက ငါ့ကို ေက်းဇူတင္မွာပါဟု ေျပာလိုက္လွ်င္ ကြ်န္ုပ္၏ တပည့္ ၿဖဳိ္းဟန္ေက်ာ္က...

မဟုတ္ပါဘူး ဆရာႀကီးရယ္။ အခုလို ေျပာျပကတည္းက ေက်းဇူးတင္ေနပါၿပီဟု ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ေျပာလိုက္ေလေတာ့သတည္း

သေဗၺသတၱာ ကမၼႆကာ
မင္းသိခၤ

Monday, November 1, 2010

အဘမင္းသိခၤ၏ အၾကားအျမင္ရေသာ ပုတီးစိပ္နည္း

တစ္ေန႔သ၌ ကြ်ႏ္ုပ္ထံသို႔ ကြ်ႏ္ုပ္၏တပည့္ ေဗဒင္ဆရာ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ဆိုသူ ေရာက္လာ၏။ ၎ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ေရႊတိဂံုဘုရား ေျမာက္ဘက္မုဒ္တြင္ ေဗဒင္ေဟာသူ ျဖစ္၏။ ဥပုဒ္ေန႔တိုင္း ဆိုင္ပိတ္၏။ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ၎ကို ျမင္လိုက္သည္ႏွင့္ ယေန႔ ဥပုဒ္ေန႔ပါလားဟု သတိရ၏။ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ကြ်ႏ္ုပ္အတြက္ ဒိန္ခ်ဥ္ႏွစ္ခြက္ ၀ယ္လာ ၏။ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ဒိန္ခ်ဥ္ကို လြန္စြာႀကိဳက္ေသာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ေသာက္လိုက္ေလ၏။ ကြ်န္ုပ္က ဒိန္ခ်ဥ္ ေသာက္ၿပီးေသာအခါ၌ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

ဆရာႀကီးကို ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုေမးမယ္။ ပုတီးမ်ားမ်ား စိပ္လာရင္ သူတစ္ပါးရဲ့ စိတ္အႀကံကို သိတယ္ဆိုတာ ဟုတ္ သလားဟု ေမးေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏ္ုပ္က သူတပါးရဲ့ အႀကံကို သိတာတို႔ အၾကားအျမင္ရတာတို႔ ဆိုတာက ပုတီး စိပ္႐ံုနဲ႔ မရဘူးကြ။ သီးသန္႔ ေလ့က်င့္ယူရတယ္။ ေလ့က်င့္တဲ့ နည္းေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိတာေပါ့ကြာ။ အဲဒီထဲ ... ငါ့ရဲ့အႀကိဳက္ဆံုး နည္းတစ္ခုေျပာျပမယ္ဟု ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က အဲဒီနည္း ကို သိခ်င္ပါတယ္ ဆရာႀကီး ေျပာသာျပပါဟု ေျပာေလ၏။

ဒီလို ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ရဲ့။ မ်က္စိဆိုတာ ဦးေႏွာက္ကလာတဲ့ အာ႐ံုေၾကာနဲ႔ ဆက္ေနတာကြ။ ဦးေႏွာက္က အာ႐ံု ေၾကာႏွစ္စံုဟာ မ်က္လံုးနဲ႔ ဆက္ထားတယ္ေပါ့ကြာ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ အာ႐ံုေၾကာဟာ အေၾကာနဲ႔ မတုဘူး။ ဦးေႏွာက္ကေန အတက္ကေလးႏွစ္ခု ထြက္ေနသလိုပဲ။ ၿပီးေတာ့ အေၾကာလို ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေျပာင္းေျပာင္းလဲ မဟုတ္ဘူး။ ဖိုင္ဘာလို မာေနတာကြ။ သူက မ်က္စိေနာက္က ေနရာတစ္စံုနဲ႔ လာၿပီး ဆက္ထားတယ္။

အဲဒီေနရာကို အဂၤလိပ္လို ရက္တီနာ (RETNIA ) လို႔ ေခၚတယ္။ အဲဒီ ရက္တီနာဟာ ဘာနဲ႔ တူလဲဆိုေတာ့ တယ္ လီေဗးရွင္း စကရင္နဲ႔ သိပ္ၿပီး တူတာကြ။ အဲဒီေတာ့ ဦးေႏွာက္က ထြက္လာတဲ့ အာ႐ံုေၾကာႏွစ္ခုဟာ တယ္လီဗီး ရွင္းမွာ အသံုးျပဳတဲ့ အင္တီနာ (ANTENNA) နဲ႔ သိပ္ၿပီးတူေနတာေပါ့ကြာ။ အဲဒီေတာ့ကြာ မ်က္လံုး ေရွ႕တူ႐ူမွာ ရွိတဲ့ အရာကို မ်က္လံုးကေနတဆင့္ မ်က္လံုးေနာက္က စကရင္ျဖစ္တဲ့ ရက္တီနာကို ပို႔တယ္ကြာ။ အဲဒီ ရက္တီနာ ကေနတဆင့္ အင္တီနာနဲ႔ တူတဲ့ အေၾကာမာမာကေလး ႏွစ္ခုကေန ဦးေႏွာက္ကို ပို႔တယ္။ အဲဒီမွာ ျမင္တယ္ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း ျဖစ္လာေတာ့တာပဲ။ မင္းပိုၿပီး သေဘာေပါက္လာေအာင္ ငါ့ဆီမွာရွိတဲ့ ပံုေလးတစ္ပံုကို ျပမယ္ဟုဆိုကာ ကြ်ႏိုပ္သည္ ထိုအေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းထားေသာ ပံုေလးတစ္ပံုကို ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္ကို ျပလိုက္ေလ၏။



ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္သည္ ထုိပံုကို ၾကည့္ၿပီးေနာက္ ေတာ္ေတာ္ သဘာ၀ က်တာပဲဟု ေျပာေလ၏။ အဲဒီေတာ့ မင္းနာ လည္ရမွာက မ်က္လံုးရဲ့ တူ႐ူေရွ႕မွာရွိတဲ့ လူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အရာ၀တၳဳကိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ လူက ျမင္တယ္။ မ်က္လံုးက ဘာနဲ႔ တူသလဲဆိုေတာ့ မွန္ဘီလူးနဲ႔ တူတယ္။ အဲဒီ မွႏ္ဘီလူးကေနတဆင့္ ရက္တီနာကို ပို႔တာ။ ရက္တီနာကေန အေနာက္က ဖိုင္ဘာနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ အင္တီနာကေန အျမင္အာ႐ံုေၾကာကေန တစ္ဆင့္ ဦးေႏွာက္ကို ဆက္ၿပီး ပို႔လိုက္တာ။

အဲဒီအခါက်မွ ဦးေႏွာက္က ျမင္တယ္လို႔ ျဖစ္ေတာ့တာပဲေဟ့။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခု ထူးဆန္းတာက မ်က္လံုးေရွ႕ တည့္တည့္မွာ ဘာမွမရွိပဲ စိတ္ကူးတာကို ဦးေႏွာက္မွာ ထင္ျမင္လာတာကေတာ့ မိမိေတြးမိတဲ့ အေတြးတစ္ခု ဟာ ရက္တီနာေပၚမွာ လာၿပီး ထင္တယ္ကြ။ ဘယ္ပံု ဘယ္နည္း ထင္သလဲဆိုေတာ့ ေတြးလိုက္တဲ့ အေတြးပံုစံ အဂၤလိပ္လို ေသာ့ေဖာင့္စ္ ( THROUGH FORMS ) ဒါမွမဟုတ္ရင္ မင္တယ္ပစ္ခ်ာ့စ္ (MENTAL PICTURE) ေတြဟာ ရက္တီနာေပၚမွာ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္အားေတြ ႂကြၿပီး ေပၚလာတယ္ အဲဒီလွ်ပ္စစ္ဓါတ္ေတြ ဟာ အပူေငြ႕အျဖစ္နဲ႔ ေပၚလာတယ္ အဲဒီပံုေတြဟာ လိႈင္းအျဖစ္နဲ႔ ပံုသ႑ာန္ေတြ ေဖာ္ျပၿပီး ဦးေႏွာက္ ဆက္ပို႔ လိုက္တယ္။ ဦးေႏွာက္မွာ ဗစ္႐ႈရာ ( VISUAL CENTRE )လို႔ ေခၚတဲ့ ႐ုပ္ပံုဖမ္းတဲ့ ေနရာေလး တစ္ေနရာရွိ တယ္။

ဒီက လႊတ္လိုက္တဲ့ ႐ုပ္ပံုကို ဟိုက ဖမ္းယူတယ္ေပါ့ကြာ။ စိတ္ကူးေတြ အိပ္မက္ေတြဟာလည္း ဒီနည္းနဲ႔ ဦးေႏွာက္ ႐ုပ္ဖမ္းဌာနမွာ တင္ျပတာကြ။ အဲဒီေတာ့ အ႐ုပ္ကိုပဲ အာ႐ံုျပဳျပဳ အသံကိုပဲ အာ႐ံုျပဳျပဳ သေဘာက အတူတူပဲ။ လူရဲ့ မ်က္လံုးနဲ႔ ဦးေႏွာက္ဟာ အခုျမင္ေတြ႕ရတဲ့ တယ္လီးဗီးရွင္းနဲ႔ သိပ္ၿပီးတူတာပဲ။ အသံကို အာ႐ံုျပဳရင္ အသံၾကားရတယ္။ ႐ုပ္ကို အာ႐ံုျပဳရင္ အ႐ုပ္ျမင္ရတယ္။

အဲဒီမွာ သူတစ္ပါးရဲ့ စိတ္အႀကံကို ကိုယ္က သိခ်င္တာ တို႔ သူတစ္ပါး ေျပာေနတာကို အေ၀းက ၾကားခ်င္တာတို႔ ၊ အေ၀းေရာက္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ဘာျဖစ္ေနသ လဲ ဆိုတာကို ျမင္ခ်င္တာတို႕ဟာ မ်က္လံုးရဲ့ ေရွ႕ပိုင္းကို မသံုးေတာ့ပဲ ရက္တီနာနဲ႔ ဦးေႏွာက္ကို ေလ့က်င့္ယူရ တာ ျဖစ္မယ္ကြ။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ အၾကားအျမင္ကို အေနာက္တိုင္းက ပညာရွင္တစ္ဦးက ဆိုက္ကစ္တယ္လီဗ်ဴး ၀ါး (PHYCHIC TELE-VIEWER) လို႔ေတာင္ သံုးေသးတယ္ကြ။ ဆိုက္ကစ္ဆိုတာ စိတ္နဲ႔ ဆိုင္တာ။ တယ္လီ ဆိုတာ အေ၀းနဲ႔ ဆိုင္တာ။ ဗ်ဴး၀ါးဆိုတာျမင္ေတြ႕တာ။ အေ၀းမွာ ရွိတဲ့ အရာကို စိတ္နဲ႔ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္တဲ့ အတတ္ ေပါ့ကြာဟု ကြ်ႏ္ုပ္က ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

ဒီအထိေတာ့ နားလည္ၿပီ ဆရာႀကီး။ ေနာက္ေျပာမွာေတြကိုေတာ့ ျဖည္းျဖည္းေျပာပါ ဆရာႀကီး။ နား႐ႈပ္ကုန္မွာ ေၾကာက္လို႔ပါဟု ေျပာေလေတာ့၏။

ပထမအဆင့္ကေတာ့ မ်က္စိကို စံုမွိတ္လိုက္ရမွာ။ ၿပီးေတာ့ မ်က္စိထဲမွာ ဘညေပၚလာသလဲ ဆိုတာကို အာ႐ံုစိုက္ၿပီး ၾကည့္ရမွာ။ အဲဒီမွာ ဘာမွ မျမင္ရဘူးဆိုရင္ မ်က္စိကို တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ မွိတ္ႏိုင္သမွ် ထပ္ၿပီး ေတာ့ မွိတ္ရမယ္။ ကေလးေတြဟာ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၿပီး တိမ္ေတြကို အ႐ုပ္ေဖာ္သလို မ်က္စိကို မွိတ္ထား ၇င္းကေန ပံုေဖာ္ၾကည့္ရမယ္။ အဲဒီလို ပံုေဖာ္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ေပၚလာတဲ့ပံုကို ပါးစပ္က ရြတ္ဆိုရမယ္။ ဥပမာ က်ား နဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ တူတာကို က်ားက်ားလို႔ ပံုေဖာ္ရမယ္။ ေမ်ာက္နဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ တူတာကိုလည္း ေမ်ာက္.... ေမ်ာက္ လို႔ ေအာ္ၿပီး ပံုေဖာ္ရမယ္။ ေစာေစာက မပီမသ ေပၚေနတဲ့ က်ား႐ုပ္ဟာလဲ ပီပီသသ က်ား႐ုပ္ေပၚမယ္။ ေစာေစာ က မပီမသ ေမ်ာက္ပံုေပၚေနတဲ့ ႐ုပ္ဟာ ေမ်ာက္႐ုပ္ ပီပီသသ ေပၚလာမယ္။ အဲဒါ ဟာ ေလ့က်င့္ခန္း တစ္ခုပဲေဟ့။

ေလ့က်င့့္ခန္းႏွစ္ကို ေျပာျပမယ္ ။ အဲဒီလို လုပ္လိုက္တဲ့ အခါမွာ ကိုယ္ေဖာ္တဲ့ က်ား႐ုပ္ေပၚၿပီးရင္ မ်က္စိထဲမွာ ရပ္မေနဘူး။ အ႐ုပ္ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး အဖံုဖံု ေပၚလာတတ္တယ္။ အဲဒီအခါမွာ တစ္ကိုယ္လံုးမွာ ရွိတဲ့ အေၾကာေတြ ေလွ်ာ့ပစ္ရမယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ အိပ္ေပ်ာ္သြားလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္မၾကာပဲ ႏိုးလာလိမ့္မယ္။ ႏိုးလာတဲ့ အခါမွာ ရွစ္နာရီၾကာအိပ္ေရး၀ေအာင္ အိပ္ထားတဲ့ လူလို လန္းဆန္းေနရမယ္။ ဒီလို ႏိုးလာတဲ့အခါမွာ အမ်ားသူ ငါေျပာတဲ့ တတိယမ်က္လံုး ဒါမွမဟုတ္ စိတ္မ်က္လံုးကို အသံုးျပဳရေတာ့မယ္။

ဥပမာ ေမာင္ျဖဴကို ေမာင့္ျဖဴစိတ္ကို သိခ်င္ရင္ ေမာင္ျဖဴစိတ္ကို သိခ်င္လိုက္တာလို႔ အာ႐ံုျပဳထားရမယ္။ အာ႐ံုျပဳတဲ့ အခါမွာလဲ ေမာင္ျဖဴကို ေတြ႕ေလ့ေတြ႕ထရွိတဲ့ ေနရာေလးမွာ ေတြ႕တယ္လို႔ စိတ္ထဲမွာ ထင္ျမင္ ေအာင္ အာ႐ံုျပဳရမယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ သူ႔အိမ္မွာ ရွိတဲ့ ခံုမွာ ထိုင္ေနပံု ၊ သူ႕႐ံုးက စားပြဲမွာ ထိုင္ေနပံု ၊ ၿခံေရွ႕မွာ ထိုင္ေနပံုေပါ့။ ေမာင္ျဖဴဟာ စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ကိုင္ေလ့ရွိတယ္ ဆိုရင္လည္း စ်တ္ထဲမွာ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ ကိုင္ထားတတ္တာကို အာ႐ံုျပဳထား။ အဲဒီလို အာ႐ံုျပဳရင္ မင္းက မင္းစိတ္ထဲမွာ ရွိတဲ့ အာ႐ံုေၾကာေတြကို ဒုတိယအႀကိမ္ ထပ္ၿပီး ေလွ်ာ့ထားရမယ္။

အဲဒီမွာ အာ႐ံုျပဳလို႔ မထင္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေမာင္ျဖဴ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုရွိရင္ ထုပ္ၿပီး ၾကည့္ခြင့္ရွိတယ္။ ဓာတ္ပံုကလည္း ႏွစ္အေတာ္ၾကာၾကာက ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုဆို သိပ္မေကာင္းဘူူး။ အခုေလာေလာလတ္လတ္ ႐ိုက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံု ပိုၿပီးေကာင္းတယ္။ အာ႐ံုမွာ သိပ္မဆြဲဘူဆိုရင္ ထပ္ၿပီး အေၾကာေတြ ေလွ်ာ့ရမယ္။ အဲဒီအခါမွာ ေမာင္ျဖဴေျပာလိုက္တဲ့ စကားသံကိို ျဖစ္ေစ ေမာင္ျဖဴ အခုတကယ္ လႈပ္ရွားေနတာကို ျဖစ္ေစ အာ႐ံုထဲမွာ ၾကားလာျမင္လာမယ္။ တစ္ခါေလာက္ ထင္ထင္ရွားရွား ရၿပီဆိုရင္ စိတ္ေအးလက္ေအး ေနလိုက္ေပေတာ့။ မုခ် အၾကားအျမင္ စိတ္ေတြ တစ္ဖက္သားရဲ့ လႈ္ရွားမႈ႕ေတြကို သိရလို႔ စိတ္ဓာတ္ခိုင္ခိုင္မာမာ တင္လိုက္ေပေတာ့။ အျမင္ဓာတ္ အၾကားဓာတ္ေတြကို ေလာမႀကီးပဲ မွန္မွႏ္ဆက္လုပ္သြားရင္ မုခ်ရလာမွာဟု ကြ်ႏ္ုပ္က ေျပာလိုက္လွ်င္ ၿဖိဳးဟန္ေက်ာ္က...

လြယ္သားပဲ ဆရာႀကီးဟု ေျပာေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်ႏွပ္က..

လြယ္တယ္လို႔ မေျပာပါနဲ။ မခက္ဘူးလို႔ ေျပာပါ။ ငါလဲ ၁၉၇၀ေလာက္တုန္းက ဒါမ်ိဳးေတြ ေလ့က်င့္ဘူးပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက အင္းစိန္မွာ ရွိတဲ့ ငါ့ဦးေလးရဲ့ ေအာင္ေဗာဓိ ဓာတ္ခန္းမွာ ေလ့က်င့္ခဲ့တာပါ။ အေတာ္အတန္ ေပါက္ေပါက္ေျမာက္ေျမာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ငါ့ရဲ့ ဘ၀က ဆက္ၿပီး အခြင့္အေရး မရေပးေလေတာ့ အသက္ေမြး ၀မ္းေၾကာင္းအလုပ္ေတြနဲ႔ပဲ အခ်ိန္ ကုန္ခဲ့ရတယ္ေဟ့။ တကယ္လို႔ မင္းတို႔မွာ အခ်ိန္ရွိမယ္ဆိုရင္ လုပ္ၾကည့္ပါ။ မုခ် ေအာင္ျမင္တဲ့ နည္းပါ။ တစ္ခုေတာ့ အႀကံေပးခ်င္တယ္။ အဲဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ အဲဒီ ေလ့က်င့္ခန္းကို ေလ့က်င့္တိုင္း ေလ့က်င့္တိုင္းမွာ မေလ့က်င့္မီ ပုတီးကိုေတာ့ စိပ္ေစခ်င္တယ္ကြာ။ ပုတီးကလည္း အျခားဟာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဓမၼစၾကာမွာပါတဲ...

စကၡံဳ ဥဒပါဒိ။
ဉာဏံ ဥဒပါဒိ။
၀ိဇၨာ ဥဒပါဒိ။
အာေလာေကာ ဥဒပါဒိ။

ဒီငါးလံုးကို ပုတီးကိုးပါတ္ စိတ္ရမယ္ကြာ။ ဟုတ္ ၊ မဟုတ္ မင္းအရင္ လက္ေတြ႕ စမ္းၾကည့္ေစခ်င္တယ္။ စမ္းၾကည့္ၿပီးရင္ မင္းက ငါ့ကို ေက်းဇူတင္မွာပါဟု ေျပာလိုက္လွ်င္ ကြ်န္ုပ္၏ တပည့္ ၿဖဳိ္းဟန္ေက်ာ္က...

မဟုတ္ပါဘူး ဆရာႀကီးရယ္။ အခုလို ေျပာျပကတည္းက ေက်းဇူးတင္ေနပါၿပီဟု ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ေျပာလိုက္ေလေတာ့သတည္း

သေဗၺသတၱာ ကမၼႆကာ
မင္းသိခၤ

1 comment:

  1. ေအာင္ဒင္August 24, 2011 at 6:21 AM

    Thanks for the story.
    By the way, Through Forms should be Thought Forms.
    Best

    ReplyDelete

Featured

b

သင္လိုခ်င္တာ ဒီမွာရွာ

Labels