Subscribe:

Instructions

ဤ၀က္ဆုိက္အတြင္း ေရးသားထားေသာ စာေပမ်ားသည္ ေဗဒင္ပညာရပ္ ၊ ဂမၻီရ ပညာရပ္မ်ားကို အေျခခံ၍ ေရးသားထားေသာ စာေပမ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ ကူးယူၿပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္သူမ်ား အေနႏွင့္ စာရဲ့ေအာက္ဆံုး ေနရာမွာဆရာ ဟိန္းတင့္ေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ http://www.heintinzaw.com/ဆိုတာေလး ကိုေတာ႔ ထည့္ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။
Powered By Blogger

Text

AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION

လြယ္ကူစြာရွာေဖြရန္

v

Labels


Blog Archive

ခ်မ္းသာၾကြယ္၀ခ်င္သူမ်ား အတြက္ မင္းသိခၤ၏ ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၃)

ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၁)
ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၂)


သိဒိၶဓာတ္စြမ္းရည္
အခုေျပမယ့္အေၾကာင္းအရာဟာ သိဒိၶဓာတ္ရဲ႕ စြမ္းရည္သတၱိကို ေျပာမွာျဖစ္ပါတယ္။ သိဒိၶဓာတ္ရဲ႕စြမ္းရည္ သတၱိကို ဘယ္လို နားလည္ရမလဲလို႔ဆို. . . ။ တစ္ခါတေလ လူေတြအမ်ားစု စုထိုင္ေနတယ္။ တစ္ေယာက္က ေမာင္ျဖဴရဲ႕ အေၾကာင္းကို စိတ္ကူးေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာ ပဲလို႔ တစ္ေယာက္က စိတ္ကူးေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူက ဘာမေျပာ ညာမေျပာနဲ႔ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ထေျပာတယ္။

အျခား တစ္ေယာက္ကလည္း အဲဒီစိတ္ကူးမ်ိဳးပဲ ေပၚေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ထေျပာတယ္။ အျခားတစ္ေယာက္လည္း အဲဒီစိတ္ကူးမ်ိဳး ေပၚေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ေကာင္းမွာဘဲလို႕ သူကလည္း စိတ္ကူးေပၚေနေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားဟာ “ေမာင္ျဖဴ” ဆိုၿပီးေတာ့ အသံ ၿပိဳင္တူျဖစ္သြားတဲ့ အျဖစ္အပ်က္မ်ိဳး ၿပီးေတာ့မွ က်ဳပ္လည္း ဒါေျပာမလို႔၊ ဟိုကတစ္ေယာက္ ကလည္း ခင္ဗ်ားေျပာလို႔ က်ဳပ္ကလည္း ဒါေျပာမလို႔ ေမာင္ျဖဴကို စိတ္ေရာက္ေနတယ္။ အဲဒါ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ၿပိဳင္တူဘာေၾကာင့္ စိတ္ေရာက္ေနသလဲဆို တစ္ေယာက္က ေမာင္ျဖဴကို အလိုရွိတဲ့ ေ၀ဒနာေပၚ ေနတယ္။ အဲဒီေ၀ဒနာဟာ အျခား တစ္ေယာက္ကို ကူးသြားတယ္။ ေ၀ဒနာကူးေလွ်ာက္ တယ္ ။

ေ၀ဒနာဟာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္မ်ား လိုက္သလို တစ္ေယာက္ကို လွမ္းၿပီးေတာ့ လိုက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ ၿပိဳင္တူျဖစ္တယ္။ ေနာက္ဥပမာ တစ္ခုကေတာ့ တစ္ေယာက္က ေရွာက္သီးကို မဲ႔ရြဲ႕ၿပီးေတာ့ စားေနတယ္။ သူ႔ကိုၾကည့္ေနတဲ့ လူက သြားေရေတြ က်လာတယ္။ အဲဒါ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုနက ခ်ဥ္တဲ့ အရသာကို ခံစားတဲ့ ေ၀ဒနာကို ၿမိန္ၿမိ္န္ယွက္ယွက္ ခံစားေနတဲ့ အခါမွာ တစ္ဘက္လူ ကလည္းပဲ အဲဒီလို ခံစားလို စိတ္ေတြ ေပၚလာေနတယ္။ သြားေရေတြ က်လာတယ္။ ဒါကို ဘာေျပာခ်င္တာလဲ ဆိုေတာ့ ေ၀ဒနာဟာ ကို္ယ့္မွာ ျဖစ္ေပၚ႐ုံတင္ မကဘူး။ သူဟာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္စီးသလို စီးသြားႏိုင္တယ္။ ျဖတ္သန္း သြားႏိုင္တယ္။ ကူးေလွ်ာက္သြားႏိုင္တယ္လို႔ နားလည္ ေစခ်င္ပါတယ္။

အဲဒါမွလည္းပဲ တန္ခိုးသိဒိၶက ေ၀ဒနာမွာ တည္တယ္ဆိုေတာ့ တန္းခိုးသိဒိၶဟာ လည္းကူးေလွ်ာက္ သြားႏိုင္ပါတယ္လို႔ ေျပာရမွာပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ကူးေလွ်ာက္ သြားႏိုင္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီ တန္ခိုးသိဒိၶကို အရင္းခံၿပီး၊ ေ၀ဒနာကို အရင္းခံၿပီး တစ္ဦးမ တစ္ဦးဆီကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္တယ္။ ဒါ လက္ခံစရာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေ၀ဒနာနားမွာ ႀကိဳက္မႀကိဳက္၊ လိုခ်င္တယ္ ေတာင္းထုတ္ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ အရာႏွစ္ခုကို ဆႏၵကို သူတစ္ပါးဆီကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္တယ္ ဆိုတာ ဒီဥပမာနဲ႔ ယူဆႏိုင္ပါတယ္။

ဥပမာ - ေမာင္ျဖဴက ကိုယ့္္ဆီက ေငြေခ်းထားတယ္။ ကိုယ္ကလည္း သြားေတာင္းရမွာ ခက္ေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္ ဆႏၵက အဲဒီေငြ ေမာင္ျဖဴလာေပးတာကို အလိုရွိေနတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ျဖဴကို အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ ေ၀ဒနာ ပို႔လႊတ္ရ မယ္။ သို႔မဟုတ္ရင္ သိဒိၶလႊတ္လိုက္ရမယ္။ သို႔မဟုတ္ရင္ ဆႏၵ ပို႔လႊတ္လိုက္ရမယ္။ ပို႔လႊတ္လို႔ ရပါတယ္။ တစ္ေနရာမွာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ထိုင္ၿပီးေတာ့ လင္းတဲ့အရာေလး တစ္ခုကို ၾကည့္ရတယ္။ ဖေယာင္းတိုင္ ္ျဖစ္ေစ၊ မီးလံုး သိပ္မလင္းတဲ့ မီးလံုးကေလးကို ျဖစ္ေစ၊

မီးလံုး သိပ္စူးမယ္ဆိုရင္လည္း ေရွ႕မွိန္တဲ့ အရာ၀တၱဳ ကေလးကြယ္ၿပီးေတာ့ မွန္ေလးကြယ္ၿပီးေတာ့ မ်က္စိခံႏိုင္ေလာက္တဲ့ လင္းေလာက္တဲ့ အရာေလးကို အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ မ်က္စိထဲမွာ အာ႐ုံစြဲလာၿပီဆိုရင္ မ်က္စိကို မွိတ္လိုက္ၿပီးေတာ့ အခုနက ကိုယ္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵကို က်က်နန အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ ကိုယ္ပို႔ ခ်င္တာ ေမာင္ျဖဴဆီကို၊ ေမာင္ျဖဴဆီကို ေရာက္ၿပီလို႔ ေမာင္ျဖဴက ပိုက္ဆံေတြလာေပးေနၿပီ၊ ငါရစရာရွိတဲ့ေငြေတြ ေပးခ်င္စိိတ္ေပၚလာၿပီ။ သူ႔မွာလည္း ငါ့မွာရွိတဲ့ ေ၀ဒနာမ်ိဳး ေပၚၿပီဆိုၿပီးေတာ့ တစ္ဖက္ကို ေ၀ဒနာ ကူးေလွ်ာက္ခိုင္းတယ္။ ေ၀ဒနာေတြ ထေစတယ္။

အဲဒါ ဘယ္ေလာက္ လုပ္ရမလဲဆို ဆယ္မိနစ္က အမ်ားဆံုးပါပဲ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ အခက္အခဲရွိလို႔ ဒါေပမယ့္ အဲဒါ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို အရင္းခံၿပီး ေတာ့ ၀ီရိယေလး နည္းနည္းထည့္ၿပီးေတာ့ တနဂၤေႏြ သံုးပတ္ ေလာက္ ေလ့က်င့္ရင္ အေတာ္ထူးထူးျခားျခား ပို႔ႏိုင္မွာျဖစ္ပါ တယ္။ လနဲ႔ႏွစ္နဲခ်ီၿပီး ေလ့က်င့္ထားတဲ့ သူအဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ အခုခ်က္ခ်င္း ထလုပ္၊ အခုခ်က္ခ်င္း ဟိုမွာေ၀ဒနာ ေပၚပါ တယ္။ လူေတြဘာေတြ သူလိုခ်င္တဲ့လူကို လွမ္းေခၚလို႔ ေတာင္ရပါတယ္။ ဒါေတြဟာ သိပ္ထူးဆန္းတဲ့ အရာေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ လုပ္ႏိုင္တဲ့အရာေတြျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္စမ္း ၾကည့္ပါ။

ေလာကီစိတ္ပညာက်င့္စဥ္သက္သက္ပါ။ ဘာသာေရးနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ သိဒိၶရဲ႕စြမ္းရည္သတၱိကို ေျပာတဲ့အခါမွာ သူ႕ရဲ႕ထူးျခားတဲ့ စြမ္းရည္သတၱိဟာ ကူးေလွ်ာက္တယ္။ ျဖတ္သန္းသြားတယ္။ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ေနရာကို ပို႔လႊတ္လို႔ရတယ္။ သိဒိၶဆိုတဲ့ စကားဟာ ေ၀ဒနာဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ တြဲစပ္ၿပီး နားလည္ ပါ။ ေ၀ဒနာဆိုတဲ့ စကားကို ဆႏၵဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ တြဲစပ္ၿပီး နားလည္ေပးပါ။

ဆႏၵဓာတ္ေတြ၊ ေ၀ဒနာဓာတ္ေတြ၊ သိဒိၶ ဓာတ္ေတြကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္ပါတယ္။ ပို႔လႊတ္တဲ့ေနရာမွာ ဟန္အမူအရာ သံုးပါး တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ပါဖို႔ လိုပါတယ္။ မ်က္စိမွိတ္ၿပီးေတာ့ စိတ္နဲ႔အာ႐ုံျပဳ ၿပီးေတာ့ ပို႔ပါ။ ပါးစပ္ကလည္းပဲ ထည့္ၿပီးေတာ့ေျပာမယ္။ “ေမာင္ျဖဴ . . . ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကို ေပးရမယ့္ေငြေတြ လာေပးေစခ်င္စိတ္ ေပၚေတာ့ေလ . . . ေပၚေတာ့ေလ၊ က်ဳပ္ မွာ အသံုးလိုေနၿပီ၊ က်ဳပ္မွာ အဲဒီလို ေ၀ဒနာေတြ အဲဒီလိုဆႏၵေတြ ေပၚေနၿပီ၊ ခင္ဗ်ားကလည္း ေပးခ်င္တဲ့ ေ၀ဒနာေတြ ေပးခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ ျဖစ္ေတာ့ . . . ျဖစ္ေတာ့၊ ဘာျဖစ္လို႔ မျဖစ္ဘဲ ေနရမွာလဲ၊ ျဖစ္ရမွာေပါ့” အဲဒါ တိုးတိုး ညင္ညင္ကေလး ေျပာရမယ္ေနာ္

တိုးတိုးညင္ညင္ေလးမွ ဒီမွာ သိဒိၶဓာတ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့စကား ေတြ အားလံုးဟာ အက်ယ္ႀကီး ေျပာစရာမလိုဘူး။ တျခားလူ ကိုေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျပာတာဆိုေတာ့ တိုးတိုးေလး ညင္ညင္ကေလး။ ဘယ္ေလာက္ တိုးရမလဲဆိုရင္ ခ်စ္သူႏွစ္ဦး စကားေျပာသလို ညင္ညင္သာသာေလးနဲ႔ တိုးတိုးေလးေျပာမယ္။ ေပးေလ ဆိုတာမ်ိဳး မရဘူး။ ေပးပါ ေပးေတာ့ေလ။ အခုေပးပါ။ အဲဒီေလာက္ တိုးေလ အထဲကို ၀င္သြားေလပဲ။

အပိုင္း(၅)ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္

Saturday, November 13, 2010

ခ်မ္းသာၾကြယ္၀ခ်င္သူမ်ား အတြက္ မင္းသိခၤ၏ ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၃)

ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၁)
ဓနသိဒၶိ က်င့္စဥ္အပိုင္း(၂)


သိဒိၶဓာတ္စြမ္းရည္
အခုေျပမယ့္အေၾကာင္းအရာဟာ သိဒိၶဓာတ္ရဲ႕ စြမ္းရည္သတၱိကို ေျပာမွာျဖစ္ပါတယ္။ သိဒိၶဓာတ္ရဲ႕စြမ္းရည္ သတၱိကို ဘယ္လို နားလည္ရမလဲလို႔ဆို. . . ။ တစ္ခါတေလ လူေတြအမ်ားစု စုထိုင္ေနတယ္။ တစ္ေယာက္က ေမာင္ျဖဴရဲ႕ အေၾကာင္းကို စိတ္ကူးေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာ ပဲလို႔ တစ္ေယာက္က စိတ္ကူးေနတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူက ဘာမေျပာ ညာမေျပာနဲ႔ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ထေျပာတယ္။

အျခား တစ္ေယာက္ကလည္း အဲဒီစိတ္ကူးမ်ိဳးပဲ ေပၚေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ထေျပာတယ္။ အျခားတစ္ေယာက္လည္း အဲဒီစိတ္ကူးမ်ိဳး ေပၚေနတယ္။ ေမာင္ျဖဴလာရင္ေကာင္းမွာဘဲလို႕ သူကလည္း စိတ္ကူးေပၚေနေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားဟာ “ေမာင္ျဖဴ” ဆိုၿပီးေတာ့ အသံ ၿပိဳင္တူျဖစ္သြားတဲ့ အျဖစ္အပ်က္မ်ိဳး ၿပီးေတာ့မွ က်ဳပ္လည္း ဒါေျပာမလို႔၊ ဟိုကတစ္ေယာက္ ကလည္း ခင္ဗ်ားေျပာလို႔ က်ဳပ္ကလည္း ဒါေျပာမလို႔ ေမာင္ျဖဴကို စိတ္ေရာက္ေနတယ္။ အဲဒါ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ၿပိဳင္တူဘာေၾကာင့္ စိတ္ေရာက္ေနသလဲဆို တစ္ေယာက္က ေမာင္ျဖဴကို အလိုရွိတဲ့ ေ၀ဒနာေပၚ ေနတယ္။ အဲဒီေ၀ဒနာဟာ အျခား တစ္ေယာက္ကို ကူးသြားတယ္။ ေ၀ဒနာကူးေလွ်ာက္ တယ္ ။

ေ၀ဒနာဟာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္မ်ား လိုက္သလို တစ္ေယာက္ကို လွမ္းၿပီးေတာ့ လိုက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ ၿပိဳင္တူျဖစ္တယ္။ ေနာက္ဥပမာ တစ္ခုကေတာ့ တစ္ေယာက္က ေရွာက္သီးကို မဲ႔ရြဲ႕ၿပီးေတာ့ စားေနတယ္။ သူ႔ကိုၾကည့္ေနတဲ့ လူက သြားေရေတြ က်လာတယ္။ အဲဒါ ဘာျဖစ္လဲဆိုေတာ့ အခုနက ခ်ဥ္တဲ့ အရသာကို ခံစားတဲ့ ေ၀ဒနာကို ၿမိန္ၿမိ္န္ယွက္ယွက္ ခံစားေနတဲ့ အခါမွာ တစ္ဘက္လူ ကလည္းပဲ အဲဒီလို ခံစားလို စိတ္ေတြ ေပၚလာေနတယ္။ သြားေရေတြ က်လာတယ္။ ဒါကို ဘာေျပာခ်င္တာလဲ ဆိုေတာ့ ေ၀ဒနာဟာ ကို္ယ့္မွာ ျဖစ္ေပၚ႐ုံတင္ မကဘူး။ သူဟာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္စီးသလို စီးသြားႏိုင္တယ္။ ျဖတ္သန္း သြားႏိုင္တယ္။ ကူးေလွ်ာက္သြားႏိုင္တယ္လို႔ နားလည္ ေစခ်င္ပါတယ္။

အဲဒါမွလည္းပဲ တန္ခိုးသိဒိၶက ေ၀ဒနာမွာ တည္တယ္ဆိုေတာ့ တန္းခိုးသိဒိၶဟာ လည္းကူးေလွ်ာက္ သြားႏိုင္ပါတယ္လို႔ ေျပာရမွာပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ကူးေလွ်ာက္ သြားႏိုင္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီ တန္ခိုးသိဒိၶကို အရင္းခံၿပီး၊ ေ၀ဒနာကို အရင္းခံၿပီး တစ္ဦးမ တစ္ဦးဆီကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္တယ္။ ဒါ လက္ခံစရာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေ၀ဒနာနားမွာ ႀကိဳက္မႀကိဳက္၊ လိုခ်င္တယ္ ေတာင္းထုတ္ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ အရာႏွစ္ခုကို ဆႏၵကို သူတစ္ပါးဆီကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္တယ္ ဆိုတာ ဒီဥပမာနဲ႔ ယူဆႏိုင္ပါတယ္။

ဥပမာ - ေမာင္ျဖဴက ကိုယ့္္ဆီက ေငြေခ်းထားတယ္။ ကိုယ္ကလည္း သြားေတာင္းရမွာ ခက္ေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္ ဆႏၵက အဲဒီေငြ ေမာင္ျဖဴလာေပးတာကို အလိုရွိေနတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ျဖဴကို အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ ေ၀ဒနာ ပို႔လႊတ္ရ မယ္။ သို႔မဟုတ္ရင္ သိဒိၶလႊတ္လိုက္ရမယ္။ သို႔မဟုတ္ရင္ ဆႏၵ ပို႔လႊတ္လိုက္ရမယ္။ ပို႔လႊတ္လို႔ ရပါတယ္။ တစ္ေနရာမွာ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ထိုင္ၿပီးေတာ့ လင္းတဲ့အရာေလး တစ္ခုကို ၾကည့္ရတယ္။ ဖေယာင္းတိုင္ ္ျဖစ္ေစ၊ မီးလံုး သိပ္မလင္းတဲ့ မီးလံုးကေလးကို ျဖစ္ေစ၊

မီးလံုး သိပ္စူးမယ္ဆိုရင္လည္း ေရွ႕မွိန္တဲ့ အရာ၀တၱဳ ကေလးကြယ္ၿပီးေတာ့ မွန္ေလးကြယ္ၿပီးေတာ့ မ်က္စိခံႏိုင္ေလာက္တဲ့ လင္းေလာက္တဲ့ အရာေလးကို အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ မ်က္စိထဲမွာ အာ႐ုံစြဲလာၿပီဆိုရင္ မ်က္စိကို မွိတ္လိုက္ၿပီးေတာ့ အခုနက ကိုယ္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵကို က်က်နန အာ႐ုံျပဳၿပီးေတာ့ ကိုယ္ပို႔ ခ်င္တာ ေမာင္ျဖဴဆီကို၊ ေမာင္ျဖဴဆီကို ေရာက္ၿပီလို႔ ေမာင္ျဖဴက ပိုက္ဆံေတြလာေပးေနၿပီ၊ ငါရစရာရွိတဲ့ေငြေတြ ေပးခ်င္စိိတ္ေပၚလာၿပီ။ သူ႔မွာလည္း ငါ့မွာရွိတဲ့ ေ၀ဒနာမ်ိဳး ေပၚၿပီဆိုၿပီးေတာ့ တစ္ဖက္ကို ေ၀ဒနာ ကူးေလွ်ာက္ခိုင္းတယ္။ ေ၀ဒနာေတြ ထေစတယ္။

အဲဒါ ဘယ္ေလာက္ လုပ္ရမလဲဆို ဆယ္မိနစ္က အမ်ားဆံုးပါပဲ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ အခက္အခဲရွိလို႔ ဒါေပမယ့္ အဲဒါ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို အရင္းခံၿပီး ေတာ့ ၀ီရိယေလး နည္းနည္းထည့္ၿပီးေတာ့ တနဂၤေႏြ သံုးပတ္ ေလာက္ ေလ့က်င့္ရင္ အေတာ္ထူးထူးျခားျခား ပို႔ႏိုင္မွာျဖစ္ပါ တယ္။ လနဲ႔ႏွစ္နဲခ်ီၿပီး ေလ့က်င့္ထားတဲ့ သူအဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ အခုခ်က္ခ်င္း ထလုပ္၊ အခုခ်က္ခ်င္း ဟိုမွာေ၀ဒနာ ေပၚပါ တယ္။ လူေတြဘာေတြ သူလိုခ်င္တဲ့လူကို လွမ္းေခၚလို႔ ေတာင္ရပါတယ္။ ဒါေတြဟာ သိပ္ထူးဆန္းတဲ့ အရာေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ လုပ္ႏိုင္တဲ့အရာေတြျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္စမ္း ၾကည့္ပါ။

ေလာကီစိတ္ပညာက်င့္စဥ္သက္သက္ပါ။ ဘာသာေရးနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ သိဒိၶရဲ႕စြမ္းရည္သတၱိကို ေျပာတဲ့အခါမွာ သူ႕ရဲ႕ထူးျခားတဲ့ စြမ္းရည္သတၱိဟာ ကူးေလွ်ာက္တယ္။ ျဖတ္သန္းသြားတယ္။ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ေနရာကို ပို႔လႊတ္လို႔ရတယ္။ သိဒိၶဆိုတဲ့ စကားဟာ ေ၀ဒနာဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ တြဲစပ္ၿပီး နားလည္ ပါ။ ေ၀ဒနာဆိုတဲ့ စကားကို ဆႏၵဆိုတဲ့ စကားနဲ႔ တြဲစပ္ၿပီး နားလည္ေပးပါ။

ဆႏၵဓာတ္ေတြ၊ ေ၀ဒနာဓာတ္ေတြ၊ သိဒိၶ ဓာတ္ေတြကို ပို႔လႊတ္ႏိုင္ပါတယ္။ ပို႔လႊတ္တဲ့ေနရာမွာ ဟန္အမူအရာ သံုးပါး တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ပါဖို႔ လိုပါတယ္။ မ်က္စိမွိတ္ၿပီးေတာ့ စိတ္နဲ႔အာ႐ုံျပဳ ၿပီးေတာ့ ပို႔ပါ။ ပါးစပ္ကလည္းပဲ ထည့္ၿပီးေတာ့ေျပာမယ္။ “ေမာင္ျဖဴ . . . ခင္ဗ်ား က်ဳပ္ကို ေပးရမယ့္ေငြေတြ လာေပးေစခ်င္စိတ္ ေပၚေတာ့ေလ . . . ေပၚေတာ့ေလ၊ က်ဳပ္ မွာ အသံုးလိုေနၿပီ၊ က်ဳပ္မွာ အဲဒီလို ေ၀ဒနာေတြ အဲဒီလိုဆႏၵေတြ ေပၚေနၿပီ၊ ခင္ဗ်ားကလည္း ေပးခ်င္တဲ့ ေ၀ဒနာေတြ ေပးခ်င္တဲ့ ဆႏၵေတြ ျဖစ္ေတာ့ . . . ျဖစ္ေတာ့၊ ဘာျဖစ္လို႔ မျဖစ္ဘဲ ေနရမွာလဲ၊ ျဖစ္ရမွာေပါ့” အဲဒါ တိုးတိုး ညင္ညင္ကေလး ေျပာရမယ္ေနာ္

တိုးတိုးညင္ညင္ေလးမွ ဒီမွာ သိဒိၶဓာတ္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့စကား ေတြ အားလံုးဟာ အက်ယ္ႀကီး ေျပာစရာမလိုဘူး။ တျခားလူ ကိုေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေျပာတာဆိုေတာ့ တိုးတိုးေလး ညင္ညင္ကေလး။ ဘယ္ေလာက္ တိုးရမလဲဆိုရင္ ခ်စ္သူႏွစ္ဦး စကားေျပာသလို ညင္ညင္သာသာေလးနဲ႔ တိုးတိုးေလးေျပာမယ္။ ေပးေလ ဆိုတာမ်ိဳး မရဘူး။ ေပးပါ ေပးေတာ့ေလ။ အခုေပးပါ။ အဲဒီေလာက္ တိုးေလ အထဲကို ၀င္သြားေလပဲ။

အပိုင္း(၅)ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္

No comments:

Post a Comment

Featured

b

သင္လိုခ်င္တာ ဒီမွာရွာ

Labels